גאולת ישראל וימי משיח

גאולת ישראל וימי משיח

31 ינואר 2013

האנטישמיות גוברת בעולם

הרבה אנשים יקרים שאני מכירה חיים את חייהם בביטחה, חיי היומיום מלאים בעיסוקים, מתרחקים מהעיתונות מלאת חדשות רעות, לשון הרע ושקרים, ובאמת חיים חיים טובים.
בעקבות התקרבותי למקורות, לשורש משפחתי, למוצא היהודי, וכבת לניצול שואה,אבי שיזכה למנוחת עולמים נולד בשנה בה נולד גם נציג השטן בעולם: היטלר ימח שמו וזכרו, ילד שצמח למציאות של אכזריות, שנאה, אובדן ומוות, השם ינקום דמו.

המלחמה עברה, אך שורשה טמון בשנאת העם ישראל, היהודים, לא עבר מן העולם עדיין: האנטישמיות.

אנשים יקרים, אני רוצה לעורר אתכם, להכיר באנטישמיות ולהזיז בכם משהו שיעלה את הנשמה שתצעק לבורא עולם שיגאל אותנו מיסורינו. את השואה אנו חווים כבר אלפיים שנות גלות ואין שכינה בינינו.

זמן הגאולה קרב ובא

מדהים הוא שגויים יודעים שאנו עם קדוש ומקנאים בנו, ואנו בני מלך מלכי המלכים כל כך שקועים בחושך הגלות. את נקודת האור שלי בחיים קיבלתי כשקיבלתי על עצמי לקיים את התורה הקדושה וזכיתי להרבה אור בחיי. אני מתפללת לבורא עולם שישלח גם לכם אחיי ואחיותי את אור האמונה והביטחון בבורא עולם.

אני מעלה כאן את נושא האנטישמיות בעולם על מנת לזרז יהודים שמסתובבים בעולם, וככה הם תמיד יהיו, נדים ונוודים, כי ביתם האמיתי והרגשת השייכות קיימת לעם ישראל רק בארץ ישראל. התעוררו ובואו ארצה והצטרפו לזמנים קשים אלו ונלמד לאהוב אחד את השני ולהביא אחדות בעם ישראל, לעזור אחד לשני להתקרב לבורא עולם, לעולם טוב של קדושה, כבוד הדדי, שלום ואחווה. רק כך נוכל לזרז את בוא הגאולה בשלום ובדרכי נועם. אתם בטח שואלים מאיפה אני יודעת כל כך בביטחון? עם ישראל קיים מרגע קבלת התורה, ואפילו לפני, היהודי הראשון היה אברהם אבינו שצאצאיו חיים וקיימים עד היום הזה, כן, אנחנו.  אנו בני חורין מעצם היותנו נבחרים בברית התורה וקבלתה כבני מלך מלכי המלכים, וחכמינו זכרונם לברכה קיבלו מסרים משמים על ימים אלו. 

מידע נוסף בנושא תוכלו לקרוא בפוסטים בבלוג הנוכחי.

אני מעלה את נושא האנטישמיות על מנת לזרז יהודים יקרים לחזור בתשובה, לשוב ל-יה, ולארצו המקודשת ארץ ישראל, רק כך נוכל באמת לקבל שמירה אמיתית, בבית, ביחד, כאחד.

והרי החדשות:

מנהיג איראן (פרס) מאיים להרוג את כל הציונים. (מזכיר לכם את סיפור מגילת אסתר? דרך אגב: שמו של אחמדינזאהד הוא המן).
שכנותינו מתנכלות לנו: סוריה, בלבנון: חיזבאללה, בארץ פלישתים הפלשינתאים: חאמס, במצרים לא ממש אוהבים אותנו למרות הסכם שלום ישן, ירדן תהיה בעת מלחמה עם בני עמה ועוד...
וגם באירופה, אוסטרליה, אמריקה, האדם הפשוט סובל הרבה מאנטישמיות שאנו לא רוצים לראות ולשמוע, כי מי רוצה לשמוע ששונאים אותו? כך היה לפני פרוץ השואה באירופה, השנאה חילחלה לאט לאט, לא קרה שום דבר בפתאומיות. בהתחלה הוציאו חוקים חדשים כמו: איסור ליהודים להכנס לבתי בילוי, ואחר כך היו צריכים לשים תלאי "יהודי" צהוב על הבגד, אחר כך איסור לקנות בחנויות שלהם, והנה סגרו אותם בשכונות שלהם עם גדר ושומרים בגטאות, והנה גם עושים להם טרנספר, לתחנה האחרונה, אל המוות. 

מעטים שרדו, וגם אבי שרד תקופה אכזרית זו, למה הוא חיי ולא אחרים, אני חושבת שנשאל ולא נקבל תשובה אף פעם, אבל ובזכות כוחות הנפש של אבי, וההשגחה הפרטית של בורא עולם, זכיתי אני, הקטנה, להיות כאן, ולהביא ילדים לעולם, ולא אבזבז את זמני, אלא רק בשביל המטרה הנעלה שבזכותה אני קיימת: בורא עולם.
ואם לא, טוב לי שאמות. או יותר נכון רק המוות יפריד בינינו. ובחרתם בחיים!!!!




כשהאנטישמיות בשיא, האם אפשר למנוע שואה שנייה?

 נשיא הקונגרס, הד"ר משה קנטור: "הוא ציטט מחקר גרמני שהעלה באחרונה כי אחד מכל חמישה גרמנים מחזיק בדעות אנטישמיות. "יש להילחם בתופעה המסוכנת הזו", אמר, "הלקח מהשואה הוא מדינה יהודית חזקה, שאם הייתה קיימת לפני 70 שנה - לא הייתה שואה"."



אתר החדשות "וואלה" בתפח בסיקור מיוחד:

 

 

זעם על הקריקטורה של נתניהו: "עברו את הגבול"

מאת: דנה ויילר-פולק וטל שלו, מערכת וואלה! חדשות

 





















"אנטישמיות גואה בכל פינה ובכל מקום" 

כנס מיוחד לציון יום השואה הבינלאומי יתקיים הערב בחולון, בקריאה לעצור את מקרי האנטישמיות בארץ ובעולם, "די לשנאה ולאנטישמיות".

פרסום ראשון: ט"ז בשבט תשע"ג,


""אנחנו מסכמים שנה קשה עם מקרי אנטישמיות רבים, החל ממקרים קטנים לכאורה, בהם ילדות וילדים לא יכולים ללכת לבית הספר ולבית הכנסת מבלי שיציקו להם, ועד לפיגוע הנורא בטולוז שבצרפת, שזיעזע את כולנו"."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה