גאולת ישראל וימי משיח

גאולת ישראל וימי משיח

28 אפריל 2011

אנחנו באלף השישי לבריאה - חבלי גאולה, לקראת תחילת האלף השביעי

עם ישראל עומד כל רגע לפני הגאולה הקרובה מאוד עלינו. כל הסימנים כי הגאולה קרבה כבר נראים למביני דבר. באפשרותנו לקרב את הגאולה עם נצעק יחד ונכתיר את בורא עולם למלך מלכי המלכים האחד היחיד והמיוחד.
העובדות בעולם מדברות: אסונות טבע קטלניים, התחממות כדור הארץ מקבלת תאוצה, מלחמות דת ושנאה, הכחשת שואת ישראל, מכירת שטחי ישראל לשונאנו הרוצים לכלותנו למען שלום מדומה, מנהיגים מושחתים, הכנות למלחמה: מצפון חיזאבללה, מדרום מצרים - בונים תעלות לחציית תעלת סואן, איראן עם פצצה אטומית מכוונת ישירות לישראל, סוריה מוכנה להתקפה, מגדלי בבל נפלו בארה"ב והמשבר הכלכלי של ארה"ב שבנו מגדלים באוויר והשתחוו לכסף עליו רשמו בלי בושה IN GOD WE TRUST. הכל הבל הבלים.
ביטול חטא העגל הוא התיקון שלנו מאז יציאת מצרים: מהו חטא עגל הזהב? החוטא מוותר על הקשר שלו עם הקב''ה תמורת דברים גשמיים שיותר קל לו להרגיש ו''להנות'' מהם (הזהב מסמל טובות עולם הזה) - כסף, בתים, מעמד ושוחד, חוסר צניעות, צביעות (אחד בפה ואחד בלב), שנאת חינם.
לא יעזור לנו לקיים מצוות בלי אהבה ובלי לב שלם: "כי אהבת את השם אלוקיך בכל נפשך ובכל מאודך". יש לקיים מצוות עם אהבה אמיתית ולא רק לשם מראה עינים. כל אחד ואחד מאיתנו, מכל עדה וצבע, חילוני, אורתודוקסי או חב"דניק דמוקרטי, ללא יוצא מן הכלל.  עלינו לחפש את האמת לאמיתה ולא להפסיק את שנמצא כי לא נעורר את האהבה עד שתחפץ. בכל אחד מאיתנו טמון הכוח למצוא את האמת הזאת על ידי הרצון האישי שטמון בנו מראשית בריאת העולם. אנו חייבים לשים את עניין גאולתנו בראש מעינינו, עלינו לחפש את סיבת חיינו האמיתית שהיא נצחית, להזכיר ולעורר את הלב ואת עם ישראל לזעקה רמה לגאולה על מנת שנאפשר למשיח לבוא ולהתגלות כי רק אם נרצה בו הוא יבוא ונוכל לעצור את הזמן ולגלות את נצחיותנו לעולם כולו כי שורשינו בשמיים ומשם אי אפשר לעקור אותנו.
כוחנו הוא בכח תפילתנו: הצבא לא יציל אותנו וגם לא פוליטיקאים, רק תפילה לבורא עולם היא תשים אותנו במקום הכי נמוך שיכול להיות כך שנבוא ענווים לפניו, נפנה מקום למלך מלכי המלכים. אז יקום בית המקדש האחרון שירד משמים בו נשמח כולנו בו וכל העולם יאמר כי ה' אלוקינו ה' אחד. 
כל מי שיזעק לגאולה יהיה זה שיזכה לראותה. משיח בן דוד על פי חכמי הדור כבר נמצא כאן. כל שעלינו לעשות זה לקבל את תורת ישראל, להכיר ברבונות הבורא הבלעדית עלינו כי ולזעוק חזק יחד, כי הגיעו מים עד נפש.
ההסטוריה מדברת בשם עצמה. כך גם קרה בחורבן בית ראשון ובחורבן בית שני. העם שהתרחק מתורת ישראל קיבל עליו גלות משמים והורחק מארצו שהובטחה לו מכיוון ולא קיים את הבטחתו "נעשה ונשמע" בהר סיני.
עכשיו מגיעה הנבואה משוטים כמוני וכמוך וכמו אוטיסטים שמעבירים לנו מסרים ואין לנו ממי לקבל רק מהם כי גם צמרת הדתיים התקלקלה והולכת אחר הפוליטיקה הכסף והכוח. אל לנו להתבלבל עכשיו. מטרתנו היא להתאחד כעם, כאחים בפה אחד ובלב אחד ולבחור "מי לה' אליי".
דור הגאולה הוא אנחנו. עם כניסת העולם ליום השישי עלינו להתכונן פיזית ורוחנית לבוא יום השביעי הוא האלף השביעי של בריאת העולם. השנה הינה התשס"ט - 5769 שהוא חלקו האחרון של היום החמישי, ועלינו כבר להתכונן לכניסת השבת. כל המקדים לימודו ותיקונו עכשיו יזכה לחיים שלמים יותר ביום השבת הוא העולם הבא עלינו לטובה, שאז לא נוכל לשנות אלא נקבל את מה שהרווחנו בשאר ימות השבוע. וכל המבין יבין. וכל מי שלא מבין יבקש עזרה משמים ויקבל אותה ב"ה.
גאולה פרטית היא גאולה כללית. כי כל עם ישראל ערבים זה לזה. והמציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא. כל אחד מאיתנו חשוב באותה מידה להצלחת כל עם ישראל. ולכן העמיקו בעצמכם לתיקון המידות והשלמת המצוות למען היטהרות לקראת העולם הרוחני אליו אנו שייכים ממקור הנשמה הנצחית שלנו.
גאולת ישראל היא גאולת העולם כולו. כי בעתיד כולם אמורים לדעת כי יש בורא עולם אחד לעולם, ואנו שליחיו מתוך בחירתו בנו לעם סגולה, עם המקרין את אהבת הבורא לעולם כולו מתוך אהבת אחים אמיתית, ונאמר בספר הנביא ירמיהו: "ולא ילמדו עוד איש את רעהו לאמר דעו את השם, כי כולם ידעו אותי למקטנם ועד גדולם". כולם יכירו כי יש בורא לעולם אך בתפיסת היחסים בין הבורא לבריאה תהא שונה בינהם. חלקם גדולים וחלקם קטנים.

שימו לב לליקוי החמה שהיה בשנת.... 2009:


סרטים נוספים בנושא:

"עקבות משיח" - הרצאה מאת הרב יחיאל ויצמן. אתר ערכים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה